نوشته شده توسط : زپو

 کتاب عظمت خدای درون


کتاب عظمت خدای درون نوشته کیمیا مظفریان یکی از کتاب های موفق در زمینه رسیدن به آرزوها و موفقیت در زندگی می باشد که نویسنده آن چنین درباره کتاب توضیح میدهد : اول قبل از هر چیز، به تو دوست عزیز قدرتمند تبریک می گویم که به دنبال رشد و کمال الهی هستی و همین که خواستار شناخت عظمت خدا هستی، یعنی از هم اکنون به وصال او رسیده ای. با این که تو را تا به حال ندیده ام، اما از حالا که این کتاب را به اراده خدا می نویسم، احساس همدلی و یگانگی زیادی با کسی که این کتاب را می خواند، دارم و آرزو می کنم روزی خواننده بزرگ و باشکوه این کتاب را که تو هستی، ملاقات کنم و با لذت به شرح معجزات زندگی ات گوش کنم .
اولین بار که من توانستم صدای خدا را در قلمرو بی نهایت عظیم قلبم که ملک اوست بشنوم،19 ساله بودم. او در آن روز دریچه بسیاری از حقایق روح و دنیای غیر مادی را برای من باز کرد و از آن موقع تاکنون، به دفعات زیادی با من سخن گفته است.از آن روز به تدریج هر روز صدای خدا را واضح تر و با ایمان بیشتری می شنوم.
من فقط به اراده خدا و با دنبال کردن صدای او که در قلبم زمزمه می شد این کتاب را از روی کلمات او که در قلبم تکرار می شد، نوشته ام. او به من گفت اراده کرده است این کتاب یکی از هزارها ابزارش باشد که از طریق آن، قلمرو درون انسان ها را به آن ها نشان خواهد داد و دوباره برای آن ها راز خوشبختی و شادکامی را فاش خواهد کرد. او در دلم با من نجوا کرد و سخنانش را به قلبم وارد کرد و اراده کرد که سخنانش را دوباره به انسان های این عصر یادآوری کنم. خدا با این کتاب اراده کرده است درونت را به تو نشان دهد. خدای عظیم می خواهد آیینه ای در مقابل وجودت قرار دهد و از مشاهده عظمت و قداست درونت شگفت زده ات کند. خدا تصمیم دارد تمام قدرت و زیبایی بی کران درونت را که از او منشا می گیرد، تماشا کنی. سراسر اقیانوس عشق و بزرگی و بخشندگی درونت و نور شادمانی و آرامش درونت را مشاهده کنی ...

خرید و دانلود  کتاب عظمت خدای درون






:: برچسب‌ها: عظمت خدای درون , دانلوت کتاب عظمت خدای درون , pdfکتاب عظمت خدای درون , رسیدن به آرزوها ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: